Cennik

Pakiet Mini

55,00 zł

kwota netto

 

  • Wynajem adresu dla potrzeb rejestracji firmy
  • Odbiór korespondecji, listów, przesyłek
  • Powiadamianie o przesyłce /mail/

PAKIET PREMIUM

75,00 zł

kwota netto

 

  • Wynajem adresu dla potrzeb rejestracji firmy
  • Odbiór korespondecji, listów, przesyłek
  • Obsługa korespondencji: otwieranie poczty, skanowanie 10 stron/m-c, powiadamianie o przesyłce /mail/

PAKIET BUSINESS

100,00 zł

kwota netto

 

  • Wynajem adresu dla potrzeb rejestracji firmy
  • Odbiór korespondecji, listów, przesyłek
  • Obsługa korespondencji: otwieranie poczty, skanowanie 15 stron/m-c, powiadamianie o przesyłce /mail/
  • Sala spotkań - rezerwacja pomieszczenia konferencyjnego z obsługą recepcjonistki 2h/m-c

PAKIET BUSINESS PLUS

169,00 zł

kwota netto

 

  • Wynajem adresu dla potrzeb rejestracji firmy
  • Odbiór korespondecji, listów, przesyłek
  • Obsługa korespondencji: otwieranie poczty, skanowanie 15 stron/m-c, powiadamianie o przesyłce /mail/
  • Sala spotkań - rezerwacja pomieszczenia konferencyjnego z obsługą recepcjonistki 4h/m-c
  • Odsyłanie korespondencji Klienta pod wskazany adres (1/ tydzień)

SKOMPONUJ SWÓJ WŁASNY PAKIET

 

 

 

Nie znalazłeś pakietu, który w pełni sprostałby Twoim wymaganiom?

Nie masz czasu na przeglądanie dużej ilości ofert?

Stwórz własny Pakiet

Kreator pakietu

Usługa

Cennik (netto)

Wybierz opcję

Wirtualne Biuro:

  • Prestiżowy adres siedziby i/lub korespondencyjny
  • Obsługa korespondencji przychodzącej (odbieranie przesyłek i informowanie drogą mailową o nadesłanej korespondencji, przechowywanie korespondencji do czasu odbioru przez Klienta)

już od 55 zł / miesiąc (do 15 dokumentów w miesiącu)

(opcja 1)

  • Obsługa korespondencji wychodzącej a w tym: (wysyłanie w imieniu Klienta korespondencji papierowej dostarczonej do biura (1/ tydzień)

cena przesyłki pocztowej + 2 zł

(opcja 2a)


cena przesyłki kurierskiej + 4 zł

(opcja 2b)


  • Odbieranie w imieniu Klienta połączeń telefonicznych a w tym: (odbieranie w imieniu Klienta zarówno połączeń przekierowanych na linię oraz na dedykowanej linii Klienta)

50 zł / miesiąc

(opcja 3)

  • Dedykowana linia telefoniczna

10zł/miesiąc (połączenia przychodzące)

(opcja 4)

  • Odsyłanie korespondencji Klienta pod wskazany adres (1/ tydzień)

cena przesyłki pocztowej + 2zł

(opcja 5a)


cena przesyłki kurierskiej + 4zł

(opcja 5b)


  • Udostępnianie sal spotkań (do 12 osób)

sala bez cateringu – 36 zł/h

(opcja 6a)


sala z napojami – 40 zł/h

(opcja 6b)


  • Wypożyczenie sprzętu do sal spotkań
  • (projektor, laptop, flipchart)

10 zł/h za jedno urządzenie

(opcja 7a)


15 zł/h za laptop + projektor

(opcja 7b)


  • Umieszczenie materiałów reklamowych firmy Klienta na terenie biura (ulotki, foldery itp. z wykluczeniem wielkoformatowych elementów)

50zł / miesiąc

(opcja 8)

  • Zatrzymywanie przesyłek reklamowych  na życzenie Klienta

Gratis

(opcja 9)

  • Wystawianie w imieniu klienta faktur VAT – sprzedaż

5 zł za szt.

(opcja 10)

  • Wysyłanie wystawionych faktur drogą elektroniczną i/lub pocztą.

Cena 1,5 zł za szt (w tym wypadku Klienta zobowiązuje się także do pokrycia kosztów związanych z wysyłką faktur)

(opcja 11)

  • Śledzenie płatności a w tym sporządzanie raportów z przekroczenia terminu płatności

Cena 20 zł za raport

(opcja 12)

  • Wprowadzenie przelewów do systemu bankowego Klienta wykonywane na podstawie skanów faktur  

Cena 2 zł za szt.

(opcja 13)

  • Księgowość

do uzgodnienia

(opcja 14)

  • Pakiet Obsługa BHP

od 30 zł/miesiąc za pracownika

(opcja 15)

Kontakt

Zapytanie ofertowe mogą Państwo składać przez poniższy formularz kontaktowy